Написал съм го-избирач на скоростите. След ново сглобяване на робота вече всичко е наред.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Selespeed - приказки с картинки
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеНаписал съм го-избирач на скоростите. След ново сглобяване на робота вече всичко е наред.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Не, не са потенциметрите. Това е лостчето, което сменя скоростите. Ако има механичен проблем и не може да смени скорост, тогава изписва тази грешка. Когато проблемът е в потенциомметрите, ецу-то си изписва.Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Здравейте, имам един бърз въпрос и се надявам да помогнете. Когато сменям предавките, втора винаги се сменя с "удър". С другите предавки нямам проблеми - влизат си плавно и не се усеща (даже задна си влиза екстра плавно). Някой ако има някакви идей, моля да ги сподели.Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
Alfa Romeo 90 2.0 '87
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от botsos Покажи съобщениеЗдравейте, имам един бърз въпрос и се надявам да помогнете. Когато сменям предавките, втора винаги се сменя с "удър". С другите предавки нямам проблеми - влизат си плавно и не се усеща (даже задна си влиза екстра плавно). Някой ако има някакви идей, моля да ги сподели.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
ОК. Тествах я и резултата е следния:
1. На изгасен двигател няма никакви проблеми. Минава си през всички предавки без да издава каквито и да било странни шумове.
2. На запален двигател на място сменя предавките от първа на втра и по-нагоре не иска, но за сметка на това, отново няма странни шумове.
3. Ново 20 - докато беше студена колата, когато минавах от трета на втора се чуваше шум (стържене), все есно не е натиснат съединителя до край. Когато позагря малко колата, това изчезна, но въпреки това си остана включването на втора с удър.
На мен май ми намирисва на скоростна кутия, но тъй като е известно - не ставам за майстор. Моля някой да даде мнение, че си е е_о майката.....Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
Alfa Romeo 90 2.0 '87
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеСам си си отговорил
Първо отиваш да си настроиш и калибрираш съединителя и се молиш, като тръгнеш всичко да е ОК. Ако не е - сменяш синхронизатор ( и муфа евентуално) на 2-ра прдавка.
П.С. някой да каже кой може да ми калибрира скоростите....Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
Alfa Romeo 90 2.0 '87
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от botsos Покажи съобщениеЛоша работа. Като си знам късмета с колата....
П.С. някой да каже кой може да ми калибрира скоростите....Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеЗнам.Пуснах на колегата линка,щот пита за калибриране,нищо че е написал за "калибриране на скорости".
Иначе по-горе си му написал ясно,как стоят нещата.
Ivane, пробвай и ти - доволен ще останеш.
Прави се само на студен двигател. Иначе само с диагностика.
ПП: Ти пробвал ли си с обикновенна кутия, на място, без газ и леко отпуснат съединител какво ще стане ? жокер-ще изгасне !
Синхронизатоорите гушват букета, именно , защото няма кой на време да си регулира съединителя !!!!Last edited by dobromirski; d.m.y г., 07:24.
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеСори колега, напълно си прав, просто АЗ се подведох от неговото питане, и бях забравил за какво ставаше на въпрос. Засужавам сиAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment